20 Ocak 2015 Salı

Eren Çınar'ın Kalemle İmtihanı :)

Öğretmen çocuğu olmak kolay değil :) Sürekli yazı yazan bir anne görmek zorunda çocuk.
Neyse ki hemen hemen her çocuk kalem tutmayı,karalamayı,olur olmadık yerleri çizmeyi çok sever.
Eren de sevdi :)


İlk kalemle ben yazılı okurken tanışmıştı.Boş yazılı kağıdını önce mıncırıp sonra kalemle karalama yapmıştık.Ama normal kalemler gözetimli bile zararlı olabilir.İnce oldukları için ellerinde iyi kavrayamayabilirler.Her şeyi kedi gibi alıp kaçmaya programlı olan bebeler kaçarken düşebilir kaşı gözü vs kalemden zarar görebilir.
Tam da ne yapsak,nerden nasıl kalem alsak derken adım adım dergisi 14. ayında bize kalın bir bebek kalemi yollamış.Sonraki kalemle imtihan o zaman oldu.Adım adım dergisinden bahsetmişken, çok kararsız kalmıştım almak konusunda.9. aydan 12. aya kadar hep erteledim.Çok fazla olumsuz yorum okudum.Sonra bir anda almaya karar verip aldım.2 aylık kutu geldi henüz.Yorum yapmak için çok erken.Şimdilik iyi gibi.Umarım böyle devam eder.

Kalem tutmayı falan bilmiyor tabi,doğaçlama ne yapmak istiyorsa öyle yaptı.Neyseki doğaçlamasında ev eşyaları ve duvar yoktu :) Yazılı okurken kalemi sürekli bir kağıtla ilişkilendirmiş olmalı ki sadece kağıda sürmeye çalıştı.

Tabiki birazda yemeye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder