20 Ocak 2015 Salı

Fasulye Aktarmaca

Eren büyüdü ve artık yavaş yavaş evde eğitici oyun oynama vakti geldi.Açıkçası bu oyunların ne kadar yararı oluyor çok emin değilim ama uyaran zenginliği arttıkça zeka gelişimi de artacaktır diye düşünüyorum.


Oyun oynamanın en güzel yanı ise birebir çocuğunuz ile zaman geçirmek.Zorunlu bir etkileşim içinde olmak.Çalışan anne olmanın en zor yanlarından biri iletişimin az olması.Bu yüzden böyle oyunlar üretip Eren ile baş başa kalmayı seviyorum.Kaybettiğim zamanı geri kazandırıyormuş gibi hissediyorum.

Bu gün fasulye aktaralım dedik.Klasik bir bebek oyunu.

Eren aktaracağı yeri kendi belirledi tabi. Hazırladığım kutu yerine elime aktarmayı seçti.Tabi ki birde ağzına :)1 bana ,2 bana ,3 bana,4 ağzına :) :) Bulduğu her şeyin yemek olduğunu sanan oğlum fasulyeleri de baya zorladı ama çok şükür yenmediğini sonunda anladı.

Biraz zaman geçsin aynı oyunu tekrarlarız.Maksat beraber eğlenmek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder